Det går inte att komma ifrån, bästa löpningen är på morgonen

Ryggen har hittat tillbaka till sitt normaltillstånd så nu på morgonen har jag  varit ute och skönjoggat. Ja det tar emot att kliva upp ur sängen och varje morgon har jag en diskussion med mig själv, löparsjälen vinner i princip alltid. Och idag blev det verkligen lite aha-upplevelse, man glömmer snabbt, det är ju fortfarande plusgrader ute och på morgnarna är det dessutom alltid mindre blåsigt, ofta vindstilla, idag var en sån dag och ännu är det långt borta till vantar och pannband åker på.


Workshopen Mer energi
I lördags var jag ju på workshopen Mer energi på Mamita. Den var så bra, Maria är ju en av mina favorityogalärare och Ulrica som också höll i workshopen gjorde inte sämre intryck. Ulrica fick oss att reflektera och fundera över energin i vårt eget liv. Här är lite bilder från lördagen.


Yogamattorna på plats och bilder som hjälpte oss filosofera om energi.


Lite nötter och kaffe skulle ingå stod det i inbjudan och så kommer vi ut till den här härligheten i pausen, lite mer än nötter och kaffe tyckte vi. Det där som gör det lilla extra helt klart.


Maria och Ulrica! Tack för en skön dag!



CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar